אימון אישי

סדנאות למאמנים

סדנת שיווק עצמי

למי הסדנא מיועדת?

קהל היעד- מאמנים בתחילת הדרך, רגע לפני היציאה לשוק החופשי, אך מתאימה גם למאמנים ותיקים.

עם אילו כלים אני רוצה שהמשתתפים יצאו? איזו תפיסה אני רוצה לשנות?

לאנשים רבים שיווק הוא עונש. משהו שצריך לעשות על מנת לעשות מה שאנחנו באמת אוהבים. אני  מאמינה ששיווק שבא בהתלהבות למקצוע, ממיקוד המהות שלך כמאמן נעשה בקלות, ובא באהבה,המתאמנים יחוו את החוויה בכל חמשת החושים- באמצעות חוש הראיה נתבונן,בחוש השמיעה, נאזין לאחר נאזין לעצמנו, בחוש הטעם נהפוך את האירוע לארוחה חגיגית שחוגגת את שמחת המקצוע והייעוד.ובאמצעות מגע ניצור את המוצר שאנחנו.ואפילו נעסוק גם בחוש השישי והאינטואיציה.

הקהל יתנסה בכלים יצירתיים

  • סימולציות
  • משחקי תיאטרון בדגש על הקשר גופנפש.
  • בניית המוצר- שהוא הם. באופן חוויתי. ((VFMׂ

  • יצירתיות ואותנטיות ביצירת  כרטיס ביקור אישי
  • מפגש עם מקורות מעוררי השראה

המיומנויות שהמשתתפים ירכשו בסדנא

  • טיפול בפרדיגמות בנושאי שיווק
  • ביצוע שיחות שיווק עצמי בנינוחות וזרימה בסיטואציות השונות. (שיווק אורגני).
  • יכולת למקד במשפט איזה מאמנים הם.
  • זיהוי חוזקות ותיעולן למיצוב המקצועי.
  • זיהוי ומיקוד של קהל היעד לו המשתתפים ישווקו את המוצר.ובחירת הלקוחות.
  • התאמה בין קהל היעד לאמצעי השיווק .

למה לבחור בסדנא?

כי כזה אין.וקיים הצורך.

למה לבחור בי?

  • כי אני קהל היעד אני מכירה מקרוב את החששות ,הפרדיגמות ואי הבהירות שיש לרוב המאמנים שיוצאים אל השוק עם ידע נרחב ועמוק עם רצון עז לעזור לכולם ותחושות שהשוק רווי .
  • כי הרתיעה שלי משיווק הולידה מענה יצירתי שמטפל בפרדיגמות ,מאפשר ומשחרר.
  • כי אני באה באהבה וחשוב לי שכך יעשו שאר המאמנים. כי עולם שבו אנשים שמחים ומגשימים את עצמם זה עולם ששווה לחיות בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.