אימון אישי,  מציאת אהבה וזוגיות

אימון אישי ושפה.

.

מה בין אימון אישי ושפה?

מתברר שקיים קשר הדוק בין תהליך אימון אישי שפה.

ולא, לא רק בשל העובדה שברור שתהליך אימון אישי מתנהל בשפה זו או אחרת, אלא ובעיקר בגלל כוחה של מילה, פעמים רבות מגיעים מתאמנים לאימון בשל דעות מוצקות על נושא מסויים שגורם להם סבל רב, ממלא את ראשם במחשבות מטרידות ומעכב אותם מלהגיע ליעדים הרצויים. והשלב הראשון בתהליך האימון הוא פריטת המחשבות האלו למילים ,לשפה.

אימון אישי ושפה דוגמאות מהשטח.

דוגמאות יש בלי סוף, ניתן לראות את כוחה של השפה כגורם לקצרים בתקשורת בין בני זוג, למשל הבעל חוזר הבית ובת זוגו מקבלת את פניו בפנים חמוצות , וכשהוא תוהה מה קרה עונה לו רעייתו: כלום. האמנם? ומה באמת  יעלה בגורלו אם ימשיך להתייחס לאותו "כלום" ל- כלום או חלילה לא יתייחס כלל.או לחילופין בעל מקצוע, העוסק באימון אישי או מטפל אחר שאומר בביטחון ללקוח או המטופל "אני כאן בשבילך בכל עת.האמנם? גם אם אותה עת היא כשאותו מטפל מבלה עם משפחתו בשבת בבוקר או , ישן במיטתו למשל בשלוש לפנות בוקר?

אף אחד לא מדבר "אותנו" שוטפת

באימון אישי נותנים מקום לעובדה שלשפה יש כוח משלה הנה כמה המלצות: אם נשכיל לדעת אחד לא מדבר "אותנו"  שוטפת, אם נדע לבקש במילים ופשוטות את שאנו רוצים. אם נימנע מלצפות ולהתאכזב ונבחר להיות ברורים בבקשות.  נוכל לייצר תקשורת מקדמת עם בני הזוג שלנו, החברים שלנו והמשפחה. אז נכון אולי הם לא יתחילו לדבר "אותנו" שוטפת אבל יכול להיות שאם נייצר עבורם מעין מילון, מתוך הבנה שכל אחד מדבר שפה משלו, אם נציע גורם מתווך כלשהו. נהיה בררים ונגישים יותר ליקרים לנו והם יהו ברורים ונגישים יותר עבורנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.